Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Överdrivna föräldrar!!

Av lizzie94 - 4 februari 2009 18:04

Hej!


Detta är verkligen inte min dag!

 Till att börja med var jag så fruktansvärt trött imorse att jag knappt kom ur sängen, när jag väl gjordt det duchade jag alldeles för länge och när jag var klar hade jag inget att  ha på mig eftersom jag bara äger tre par jeans varav ett par är ljusa, ett par för korta och för stora och det sista paret använder jag hela tiden vilket inte är så kul. Det slutade med att jag fick ta min svarta kjol, som för övrigt nästan är för stor, tillsammans med en gammal, tråkig, ljusblå tröja.

 Mamma blev sur för att vi nästan kom försent, Maja höll på att bryt ihop som vanligt när hon riskerar att komma sent till skolan och jag blev sur på mamma som tjatar.

 Sedan, efter denna dåliga start, visar det sig att Alice (bästa kompisen) är sjuk och inte är i skolan så jag har fått vara ensam hela dagen!

 Jag har ätit alldeles för mycket (2 potatisar, fiskpudding, en macka med skinka, ett stort glas saft och 2 chokladmuffins) och har därför dåligt samvete och vill mer eller mindre bara spy!!

 Och som om inte detta räckte för bara en dag, är mamma över orolig för att jag går ner i vikt och har därför kontaktat skolsköterskan så jag måste gå dit imorgon och väga och mäta mig. Jag hatar det. Min vikt är personlig och jag vill inte väga mig inför en, nästan främmande, människa.

 Det enda bra med denna dag är att jag fick VG på mitt svenska prov! :D Jätteglad!


Usch, vi ska nog äta snart. Jag som redan ätit så förbannat mycket idag! Och imorgon ska jag baka cocos muffins eller åtminstonde skulle jag gjort det... Alice är ju sjuk imorgon också så jag får se vad jag bakar för något gott!


Har nog klagat färdigt för idag, tror jag. Lovar att försöka bättra mig på den possitiva sidan.


Ha det bra!

 Kramar Lizzie!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lizzie94 - 6 maj 2009 14:16

Som ni (om det nu finns någon som läser den överhuvudtaget)säkert märkt har jag inte skrivit något på... jag vet inte hur länge. Jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen men har istället startat en ny lizzlie.blogg.se där ni kan följa mig iställ...

Av lizzie94 - 28 mars 2009 19:10

Hej igen! Som jag skrev precis Bloggar jag från mobilen och det gick inte att skriva mer i ett och samma inlägg då :-P Lovar att skriva mer snart, när jag sitter vid en dator istället ganska jobbigt att hela tiden behöva andra orden och trycka ...

Av lizzie94 - 28 mars 2009 18:56

Hej. Är så jäkla arg! Jag står bara inte ut med mina föräldrar! Jag vet jag ska va glad att de ändå är så pass bra och snälla som de är men hålla jag är tonåring! Alla vet att tonåringar får vredes utbrott! Och jag står inte ut med mammas negativ...

Av lizzie94 - 11 mars 2009 14:54

 Hejsan!!    Jag bara avskyr onsdagar! För det första är det mitt i veckan, så det är långt kvar till helg vilket oxå betyder att jag inte kommer orka göra någonting pga att jag är så fruktansvärt trött, vi har slöjd sista timman (jag behöver väl int...

Av lizzie94 - 8 mars 2009 14:55

Heej!   Trots att jag blivit utsatt för ren tortyr i dag är jag faktiskt på ganska bra humör (konstigt jag vet).  Jag ska ju konfermera mig till sommaren, (om jag nu står ut så länge) och då ingår det att man ska gå i kyrkan minst 15 ggr. För sådana...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards