Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Hej igen!

Av lizzie94 - 27 januari 2009 18:22

Hej!


Jag har inte varit vid datorn på nästan en vecka. Det känns jättekonstigt. Det betyder ju också att jag inte varit inne på forumet vilket känns ännu konstigare. Även fast det bara är en knapp vecka känns det som om man missat ett år. Plötsligt väljer man sida och stejkar! Allt pga nattbarn. Det visar ju hur mycket hon betyder för alla! Borde inte TL fatta det?! Men samtidigt känns det lite jobbigt... Jag menar, i dessa tider så borde vi hålla hopppet uppe och istället för att splittras, det borde föra oss närmare varandra!


Skulle bara uppdatera lite här nu måste jag återvända till svenskan (har prov i morgon)


Hoppas ni har det bättre än jag just nu!

Ha det bra! Kramar Lizzie!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lizzie94 - 6 maj 2009 14:16

Som ni (om det nu finns någon som läser den överhuvudtaget)säkert märkt har jag inte skrivit något på... jag vet inte hur länge. Jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen men har istället startat en ny lizzlie.blogg.se där ni kan följa mig iställ...

Av lizzie94 - 28 mars 2009 19:10

Hej igen! Som jag skrev precis Bloggar jag från mobilen och det gick inte att skriva mer i ett och samma inlägg då :-P Lovar att skriva mer snart, när jag sitter vid en dator istället ganska jobbigt att hela tiden behöva andra orden och trycka ...

Av lizzie94 - 28 mars 2009 18:56

Hej. Är så jäkla arg! Jag står bara inte ut med mina föräldrar! Jag vet jag ska va glad att de ändå är så pass bra och snälla som de är men hålla jag är tonåring! Alla vet att tonåringar får vredes utbrott! Och jag står inte ut med mammas negativ...

Av lizzie94 - 11 mars 2009 14:54

 Hejsan!!    Jag bara avskyr onsdagar! För det första är det mitt i veckan, så det är långt kvar till helg vilket oxå betyder att jag inte kommer orka göra någonting pga att jag är så fruktansvärt trött, vi har slöjd sista timman (jag behöver väl int...

Av lizzie94 - 8 mars 2009 14:55

Heej!   Trots att jag blivit utsatt för ren tortyr i dag är jag faktiskt på ganska bra humör (konstigt jag vet).  Jag ska ju konfermera mig till sommaren, (om jag nu står ut så länge) och då ingår det att man ska gå i kyrkan minst 15 ggr. För sådana...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards